Lei klubbhuset

OIL leier ut huset til private arrangement som barneselskaper, barndåp, konfirmasjoner,bryllup, julebord osv.

Vi har fått ny vakttlf,-med NYTT nr.
Det nye nr er: 47674323.

Minner om at huset har sommerstengt i perioden 26.6-18.8. (Etter avtale). Vi kan kontaktes pr.mail i denne perioden: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den..

Priser for leie av klubbhuset:
Husstyret: 500,-
Hovedstyret : 1500,-
Alle andre: 2500,-
Barnebursdag: 450,- (Endret 20/8-16)
Dagsarrangement som konfirmasjon/barndåp o.l : 2000,-
Ved spørsmål, ta kontakt på vår vakttlf.47674323. 
Hvis ikke svar,- legg gjerne igjen en sms eller kontakt oss på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den..




Regler for utleie av oil-huset.
  • Etter at det har vært mye bråk og ødeleggelser ved forskjellige festligheter ved huset, ser vi oss nødt til å øke aldersgrensen til 25 år.
  • Enhver leietaker plikter å rette seg etter reglementet, og er selvøkonomisk ansvarlig for det som måtte bli påført hus, fast inventar og innretning av ødeleggelser.
  • Husleien betales til lagets bankgirokonto. Giro/kontonr blir utlevert ved utleie. Betaling skal skje før utleie, og kvittering fremvises ved utlevering av nøkkel (Screenshot av utført betaling er også gyldig).
  • Avbestilling må skje til husstyret senest 14 dager før leieperioden. Hvis ikke avbestilling skjer innen 14 dager blir det et gebyr på 50% av utleiesummen.
  • Alle henvendelser angående huset i leieperioden rettes til husstyret.
  • Etter arrangementet plikter leietaker å sørge for at alle rom er ryddet og kostet. Alt materiell og utstyr skal være rengjort og satt på plass.
  • Leietaker må selv ta med seg søppel som blir igjen etter arrangementet og kaste dette i den store containeren som står til venstre for huset!
  • Før lokalet forlates lukkes alle vinduer, lys slukkes, tyverialarmen kobles inn og døren låses.
  • Nøkkelen leveres tilbake til husstyret senest kl.1200 neste dag .


Husstyret består av 6 personer som deler på å ha vakt. Derfor er det lurt å ringe på husstyrets telefon på ettermiddag/kveld. Får du ikke svar,- Legg gjerne igjen en sms,så ser vi den såsnart vi er tilgjengelig.